30. september 2012

Clematis kursus med Tanja Hansson

Jeg har i dag været på kursus hos Specialkøbmanden, Tanja Hansson underviste i at lave en Clematis buket. Det er første gang jeg har lavet blomster på tråd. Jeg vil egentlig helst have at alt på en kage er spiseligt - men på den anden side, så er det jo sjældent at man spiser blomsterne alligevel og man kan altså få et andet resultat, når der er ståltråd involveret! Altså tog jeg afsted for at lære hvordan man gør. Tanja er utrolig god til at lære fra sig og her er så mit udbytte af dagen:





2 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende ud. Jeg skal selv på clemtiskursus i oktober inordjylland. Godt at se, hvad kurset går ud på. Flot blog med gode billeder.

    SvarSlet
  2. Glæd dig, det var rigtig godt og lærerigt.
    Og tak for rosen :)

    SvarSlet